super heart

super heart

ما همه با هم شادیم و خندون ... آبی بازم رنگ دلامون
super heart

super heart

ما همه با هم شادیم و خندون ... آبی بازم رنگ دلامون

زمستان گرم الف ها


*زمستان گرم الف ها*
درسته که سردترین روزهای سال توی زمستونه اما من با...
 15 تا آتیش پاره ک زندگیمن و جهت زندگیم رو عوض کردن گرم میشم...
 15 تا فرشته که با بال هاشون وقتی دورم میپیچن گرمم میکنن...
15 تا اسطوره که وقتی میخندن منم میخندم وقتی اشکشون پایین میچکه من هق هق گریه میکنم....
15 تا درمانگر که همه ی دردام رو با بودنشون از بین میبرن ...
رنگ قلبمو بخاطرشون عوض کردم و فوق العاده از کارم راضیم... چون آبی رنگ جهانی و خاصه ...
ما ای ال اف ها خاصیم، تکیم و بهترینیم. .. چون 15 تا پسر محشر رو تو زندگیمون داریم و حالا عضوی از خانوادشونیم ....
من عاشقشونم چون عاشقمن و حتی اگه نباشن من ذره ای از عشق قلبیم کم نمیشه و تا آخر عمرم یک ای ال اف واقعی میمونم ....
چون تا زمانی ک هستن من هستم ... تا حمایتشون کنم و پیششون باشم
من عاشق سوپر جونیورم و عاشق ای ال اف بودنم...
اینا حرفای دلم بود حرفای یه ای ال اف که فقط برای سوپرجونیوره نه برای هیچ کس و هیچ چیز دیگه  .....

فیک وان شات "ما ELF هستیم و ELF میمیریم"

دومین نوشته ی من

فیک وان شاتی "ما الف هستیم و الف میمیریم"

شخصیت ها: الف و سوجو



ما الف هستیم DL