super heart

super heart

ما همه با هم شادیم و خندون ... آبی بازم رنگ دلامون
super heart

super heart

ما همه با هم شادیم و خندون ... آبی بازم رنگ دلامون

خوش آمدگویی...

سلام به همگی....

علیه (eliye) هستم.

این وب شخصی منه.. 

نوشته هام رو به ترتیب همینجا میذارم..

امیدوارم خوشتون بیاد..

اگه انتقادی از نوشته هام دارین بهم بگین تا در صورت نیاز رفع کنم.. 

ممنون


به وبلاگ زیرنویس های فارسی سوپرجونیور هم سر بزنید

www.sjbluesubs.blogsky.com



نظرات 8 + ارسال نظر

سلام عزیزم
مرسیی
لینک شدی

سلام دوسم خواهش میکنم

FATEE 1393/11/10 ساعت 12:30 http://superboysexo.mihanblog.com

سلام عزیزم لینکی خوشحال میشم وب منم بلینکی ممنون

سلام ببخش دیر شد دسترسی نداشتم چشم باعث افتخاره عزیزم

سلام عزیزم
خوشحال میشم به وب جدید من سر بزنی
اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن
مرسییییی[قلب]

سلام عزیزم مفتخرم از لینک کردنت

اوههه اینجا رو مردم چه قالبی زدن یاااااااااااا زود باش یه اطاعیه توپ راجع به وبم همون میهن بلاگه بزن ولی اول پست ثابتو بخون تا همه چی دستت بیاد
در ضمن من همچنان منتظرم بیای خونمون حالتو بگیرم عوضی
اهههههههه حس هیچول بودن بهم دست داد

سلااااااام اوکی میخونم پستو میزارم
من نمایم منو میترسونی

پارمیس 1393/08/16 ساعت 07:51

منو بلینک و خبرم کن بلینکمت
Asian-fiction.blogfa.com

انگار اشتباهه وب رو نمیاره عزیزم

fati 1393/08/03 ساعت 12:20

فیک ترجمه شده بذاری من هستم

سعی میکنم ولی باید کم کم شروع کنم پس قول نمیدم...
ممنون از نظرت عزیزم

راستی فیک میذاری یا داستان؟ منظورم اینه شخصیتات زوجای سوجو هستن یا اعضای سوجو و خواننده های وبت؟

شما چی دوست داری دوست عزیز؟
اگه بقیه هم نظر دادن که فیک بذارم حتما میذارم.
داستان رو راستیتش خودمم خوشم نمیاد

سلام عزیزدلم..
با افتخار لینک شدی و خیلی ممنون که به وبمون سر زدی و قابل دونستی تبادل لینک کنیم
ممنون میشم مارو با این عنوان لینک کنی
** shinee fanfic & news**
موفق باشی

سلام مرسی ک قبول کردی چشم الان لینک میشی مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد